Kızlar benim ikili ve üçlü testimin beta değerleri hep düşük çıktı ikili testi 12 haftada yaptırdım free beta hcg 8.59 üçlü testim 17 haftalık beta hcg değerim 5750 değer bana da çok düşük geldi ultrasyonlarda bebekte sıkıntı görünmüyor riskli gebeliğe sevk edecek bundan önceki de kimyasal gebelikti çok tedirginim başına böyle birşey gelen varmı inş bebeğime birşey olmaz