Busra7834 perınatolog tavsıye ederım. Malum kadın doğumdan sonra 3 sene daha eğitim alıp bu ünvanı alıyor. Radyolog peki ne yapıyor ? Yerinde sayıyor. Diyelım sıkıntı çıktı radyologa dava açsan haksızsın. Sıze verılen detaylı kağıtları bır işe yaramaz o dava sürecinde. Riskli bazı durumlarda çok çok zor teshıs koyuluyor. Rısk olmayan bebeği inceleyip bakmak marifet değil. Kadın doğum bıle bakmayıp perınatoga yollarken ben hayret edıyorum radyologa gıdılmesıne. Dünya kadar hastalık teshısı konuluyor. Bır tane radyologun sayfasında görmedim riskli zor konulan bır tanı koyduğunu 🤷🏼♀️ Tercıh sızın.