Cagla0707 Merhaba hanımlar,acil önerinize ihtiyacım var günlerdir uyuyamıyorum zaten hamileliğim zor geçiyor birde bu illetle uğraşıyorum.Bu sorunu yaşayan ve evde çözüm bulan var mı ne iyi gelir bilen var mı gerçekten kafayı yemek üzereyim
neslican0644 Cagla0707 senelerdir çekiyorum bu illeti şimdi hamilelikte daha beter oldu yatağa yattığım an bacağımı koparasım geliyor. Son 1 aydır çözüm buldum. Yatmadan hemen önce sıcak suyu açıyorum duş başlığıyla dizkapaklarımdan aşağısını 15 dk bildiğin kaynar su ile yıkıyorum. Kurumasına müsade etmeden hemen yatıyorum ve hiç ağrım olmuyor. Sıcak su damarları gevşetiyor sanırım baya faydalı oldu. Bi deneyin isterseniz
annesi_ Cagla0707 huzursuz bacak sendromu nasıl diyim yatakta bacaklarını sabit tutamıyosun durmadan oynatasım geliyo bu mu acaba benim hamilelikten öncede vardı ara ara geceleri tuhaf bi his geliyo ve cok rahatsız ediyo ağrı değil bu başka bi his bacaklarımı sallamam gerekiyo sürekli napıcam bende bilmiyorum şuan geldi bana oturuyorum 🤦🏻♀️
Esolinn Cagla0707 Ayy Allah kolaylık versin 3 hafta aralıksız her gece hiç uyumadım zombi gibi dolaştım bu illet yüzünden. Gebelikten önce de arada olurdu ama ilk kez bu kadar aralıksız uzun süreli yaşadım oturup ağlar duruma geldim artık kafayı oynatıcaktım. Farmasinin at kestanesi kremi soğuk bi hissiyat verdiği için beni rahatlatmıştı biraz. Uykunun en çok bastırdığı zamanda sürüyordum o soğuk etkisi kaybolmadan uyuyakalıyordum bi deneyin isterseniz
AyseErdal Cagla0707 Sadece magnezyum ve maden suyu işe yarıyor ama sadece hafifletiyor tamamen gecirmiyor
Sevda2811 Yani benim de çok fena ağrım var sağ kalçam sağ dizim özellikle ..yani bacağım çok ağrıyor üç gündür hatta şuan uzattığım yerde bile ağrıyor .. magnezyum öneriliyor ama oda yetersiz ben içiyorum iste osteocare diye calsiyum içerikli takviye önerdiler bana
Cagla0707 Sevda2811 sizin huzursuz bacak degil galiba sebebi başka bu agrı yapmıyor gıcık bir his veriyor delirtiyor
Gonul_enes Cagla0707 aynen agri yok bendede huzursuzluk bu…sanki milyonlaca karinca damarlarimda geziyor, surekli hareket ettirme ayagimi gerdirme hissi geliuor banada…benimde hep gece olu kalkar evde dolanirim silkeleme hareketleri yaparim ama gelince 2 saat kadar surundurur beni
neslican0644 annesi_ aynen bu huzursuz bacak sendromu malesef. Yatağa yattığınızda bacakda sürekli hareket ettirme gerdirme isteği. Sanki biri damarlarınızı yay gibi çekip çekio bırak>yor. İçerden garip bi sızı oluyor. Senelerdir baş etmeye çalışıyorum bende 😒
Cagla0707 annesi_ aynen tam olarak bu his 🤦🏻♀️ Aslında gebelikten bir ay önce tedaviye başlamıştım 2-3 yıl sürecek olan bir ilaç tedavisi gebeliği öğrenince bıraktım doğumdan sonra başlayacağım
annesi_ neslican0644 Napıcaz peki doktora gitmek gerekir mi böyle olunca benim bikaç senedir var ya geçer diyorum ama valla böyle olursa doktora gitmeyi düşünüyorum çok illet bişi bu
Cagla0707 Esolinn çok teşekkür ederim deneyelim onu da Allah yardımcımız olsun doğumdan sonra sizde tedaviye başlayın baya uzun yıllar sürüyor tedavisi 🤦🏻♀️ 🥺🥺
Cagla0707 annesi_ nöroloji bölümüne gitmeniz lazım orda beyindeki salgılanan bir kimyasaldan olduğunu söylüyorlar ona yönelik ilaç veriliyor 2-3 yıl kullanılması gerekiyormuş ilacın
neslican0644 annesi_ ben nörolojiye gittim 3 senedir pexola 0.25 diye bi ilaç kullanıyordum. Rahatlatmıştı ama hamile kalınca mecbur kestim. Benim ki demir eksikliğine bağlı huzursuz bacak. Vücudum demir depolamıyor atıyor. Demirim 3-5 arası olduğundan geçmiyor buda malesef
Pengus Ayy kızlar help benimde uyurken kollarım bacaklarım uyuşuyor durduk yere ve uyanıp hareketlenmem gerekiyor yaşayan var mı :(
Cagla0707 Pengus bacağı biliyorum ama kolda hiç duymadım ayrıca uyuşma varsa muhakkak doktora görünün
annesi_ neslican0644 Hadi ya geçmiş olsun canım bi bu eksikti zaten vardı bende hamile olmadan önce ama umursamıyordum şimdi hamilelikte de olunca çok canımı sıkmaya başladı kansızlık var bende acaba o mu tetikliyor kollarımda da kaşıntı oluyo benim çocukluğumdan beridir var bu kaşıntı cildiyeye gitmiştim ama hiç bi yanıt alamadım bende anlamadım neden olduğunu öyle kaldı bi doktora görünmem lazım ozaman bende guatr var nette oda huzursuz bacak sendromu yaparmış bir sürü şey yazıyo gerçi ama doktora gitmeden bilemeyiz tabi
neslican0644 annesi_ aynen guatr da tetikliyor malesef. Hayırlısı ile bebekleri kucağimıza alalım da siz de bir nörolojiye gözükün çekilecek çile değil çünk<. Çok geçmiş olsun 😊
Cagla0707 annesi_ bende de gebelikte zehirli guatır çıktı ilaç kullanıyorum günde 3 doz ve oda tetikliyor olabilir.kansızlık için sabah üzüm pekmezi için bir iki kaşık ama gerçeği olsun birde siyah çekirdekli kuru üzüm iyi gelir kansızlığa benimde son testlerde hgb 31 çıktı 37 olması geliyormuş en az
annesi_ neslican0644 Amin inşallah hepimiz sağ sağlim kucağımıza alırız bebeklerimizi 🤲🏻🤲🏻 sizede geçmiş olsun