Yagmurgel2020 evet gittim herşey yolunda ama doktor geriden geliyor bebek 3hafta var diyor doğuma gelişimine göre gidiyoruz dedi ama 9 gün var bnce o kadar sürmez sanmıyorum kilosu azmış ondan adet tarihimi 10 gün fazla ekleyip hesapladı doktor gelişimi öyle tamamlanıyormuş kafam karıştı bnim de ya 😂