Çok sakıncalı ! Ne biçim doktor o 41 haftaya kadar bekletmek çok kötü gerçekten ben bir doktora 40 haftayı geçtiğimi iddia edip ispat edemedim diye gebelik zehirlenmesi oldum hiç birşey yokken gayet sağlıklı idim adet tarihimi söyledim neyse ultrason da bebek 38 se 37 çıktı hatta 36+4 gibi dedim imkanı yok ben 38im kilosu da zaten o aya uygun neyse benden iyi mi bileceksiniz falan ısrar ettim
Sonra bir gün işte sancı falan derken beyin kanaması riski geçirdim tansiyon aşırı yükselmiş hiç öyle sorunum yoktu o gün tekrar kontrole girmek istedim ve çocuk 40+3 kendi demesine göre sözde çocuk geride 38 39 oluyor ben ona kalsam 42 ye kadar giderdim bu yüzden aletlere de güvenmeyin doktorlar kendileri benekten anlamıyor netice de aletten bakarak söylüyorlar kilosu boyu posu vs
Bir an önce doğmalı bebek 41 haftalık nedir kakasını yutar bebek bu kez de asla kendilerini sorumlu tutmazlar