Umudumsuun
Aslında düşünmeseniz oluruna bıraksanız belki çok rahat bir normal doğumunuz olucak
Bence herkez normal doğumdan korkar ben kesinlikle çocuk doğurmak zor ben doğum yapmam yapamam diyordum hamile kalınca kimseyi dinlemedim kendimi korkutmadım
Evet ağrılı kolay değil ama sonucu çok güzel
Sezeryan sandığımız kadar normal bir şey değil araştırın isterseniz sezeryanın sonradan vücut için tehlikelerini
He normal olamayacaksa evet ama olabilecekse en sağlıklısı normal
Doktorlarda insan sağlığı için aslında normali öneriyorlar
Bebeğin sağlığı için sizin sağlığınız için biraz birkaç saat ağrıya dayanmamız lazım diye düşünüyorum