60-anne Hafta gittim %90 erkek denildi 16. Hafta gittim kız dedi ben nasıl ya hani erkekdi diye tepki versemdee 😂 ama erkeğede benziyor dedi doktor 😂 şimdi ise 20+1 im kontrole gittim kesin kız artık kıyafetlerini kız bebek için alabilirsin dedi bakalım hayırlısı 😊❤️