Kızlar canım çok sıkkın bugün kontrolüm vardı normal hiç bişeyim yok gayet iyiyim sadece biraz kasılmalar ağrılar oluyordu çok zorlamadığı için yalancı kasılmalar sanıyordum meğer bebek kanala girmiş rahim ağzı kapalı olduğu için şimdilik risk yok dedi doktorum ama hareket etme yat dedi. Korkuyorum erken gelecek diye benim gibi olup gününde doğuran var mı yada ne yapmalıyım bilmiyorum şimdi yine ağrılarım var öğrendikten sonra daha çok arttı sanki piskolojik mi bilmiyorum sadece magnezyum verdi o kadar vajinamda da bi dolgunluk hissediyorum daha sabah görüştük doktorla ama şimdi tekrar gitmelimiyim 🥲