Bence gaz falan değil zayifsaniz ilk gebelikte bile o haftalarda hissedilebilir ben de 15 16 civarı hissettim ve daha önce niye böyle bı şey yoktu, bebeğin hareketi bu dedim. Doktorum da hissedebilecegimi söyledi. Bundan sonra artarak devam edecek tadını çıkarın :)