busrasahinn g4mze bende de vardi ilk baslarda olabiliyo aslında o yumurta kisti diye geciyo demişti bana doktorum kendi kayboluyo o geri endiselenme ☺️ doktor değilim ama başıma geldiği için söylüyorum ayni böyle bebekten büyüktü benimde
Esraali g4mze yani bebekte büyücek kist küçülür diyorlar doğumda o da küçülüp atılıyırmş ama takip vermedi mi dr
DenizveKumsal Benimde vardı ilk 5 haftalıkken 3 cm demişti 8 haftalıkken gittiğimde 5 cm derken karnım büyümeye başladıkça eridi gitti zaten ilerleyen zamanda kaybolur gebe olduğun için demişti bence sende de geçer karnım büyüdükçe 🌸🙏🏼
Smrzen g4mze bence Mehmet beyde görsün şehadet hanım ne dedi bilmiyorum ama Mehmet bey iyidir tavsiye ederim
Bebegim000 [silindi] ama bu çok dahiliye yada kadın hastalıkları olmamış mı bunu bilemeyebilir prof.hanım 😬