Merhaba bende ikinci hamilelik ve ilk defa yaşıyorum ne bir ağrı ne bir kaşıntı afedersiniz tuvalete gittiğim de farkettim şişlik var o şişlikte sanki açılma varmış gbi bi his veriyor tuvalette korktum ve ben şuan 21+3 teyim normal midir bi gitsem mi doktora yinede bazı yorumlar içimi rahatlattı sağolsun ama korktum yinede