Buseylcn Kızlar belim aşırı ağrıyo 33. Haftayım evet normal biliyorum ama ağrıdan duramıyorum. Eczaneden yakı alıp kullansam bi sıkıntı olur mu ? Daha önce kullanan yaşam doktoruna danışan var mı acaba