tgbakoc Kızlar iyi geceler. Bugün itibariyle 22+4 olduk. Ayna karşısına geçtiğimde henüz bi çatlak göremiyorum. Bu çatlak oluşmuycak anlamına gelir mi. Karnımın oldukça gergin olduğunu da hissediyorum. Yoksa daha çatlağım olabilir mi ?
0322sukran tgbakoc 29+4 üm gecen hafta bende ayna karşına geçtiğim de hafif çatlamalar olduğunu gördüm bende sizin hatalarınızda oh be olmicak derken oldu krem sürmenizi tavsiye ederim
Cansel22 tgbakoc 2. Gebeligim 22. Haftadayim bende ilk gebeligimden kalanlarla birlikte karnım tren rayı gibi diyebilirim 🤭
Mihram06 tgbakoc 16 haftadan beri sürmeye başla ve çatlak kremi hep boşa ben hep bebek yağı kullandım kakao yağı da kullanabilirsin hiç çatlak olmuyo