Mervercan canım ....Allah o bebeğe dünyada gün gösterecekse gerisi hikaye inan bana ben ilk haftalarımda ha adet oldum ha olacam diye ne kanepeler çektim ne halılar çırptım ne tamirler yaptım görsen:) youtube ta ünlü bir doktor var onu dinle rahime tutunmuş bir embriyo öyle kolay kolay düşmez bir sorun olmadıkça... millet düşürmek için hususi ağır kaldırıyo karnına vuruyo hopluyo yine geliyo o bebek:))) rahat ol... eve gidince ayaklarını kalp seviyesinden biraz yukarda tutup dinlen... ileriki aylarda ayaklarında şişme olabilir ama düşme falan Allahın izni ile olmaz hele ki bu sebepten... lütfwn rahat ol ve pozitif düşün♡♡♡♡♡