Denizlena 10+4 haftalık hamileyim çok fazla koku hassasiyetim var.Herşeyden tiksindim sadece ve sadece elma yiyebiliyorum zofer sayesinde kusmuyorum şükür ama ne zaman geçecek bu durum tecrübeli anneler 🙏🏻🥺
gammisi Ahh canım yazdigini gorunce açım diye agladigim gunler aklima geldi 😔 max 20.haftaya geldiginde hepsi gecmis olacak. Tabi yeni agrilar geliyor ama en azindan mide bulantisi geciyor insallah seninde gecer icini ferah tut kendini uzme ☺️