SerapBircan Arkadaşlar 36+2 haftalık hamileyim bebek hareket ettikçe belimde ve vajinada bi ağrı acı oluyor bu doğum belirtisi mı Acaba ilk bebeğim tam kestiremiyorum ne olduğunu anlayan var mı ve bebek hareket ettikçe sürekli tuvalete gidiyorum 5 10 dakikada 😔
Esmakorkmaz SerapBircan doğum belirtisi olduklarını sanmıyorum canım ben de 35. Haftadayım benim de öyle sık idrara çıkmamızın sebebi artık rahme baskı yaptığı için bir de yeri daraldı iyice bebişlerin o yüzden ağrı ve acı çok normal.
SerapBircan Esmakorkmaz Evde tek ’im ilk defa böyle birşey yaşıyorum panikledim birden eşimde görevde o yüzden buraya sormak istedim,teşekkür ederim 🙂