Nurklc38 Artık sonlara yaklaştığımız bu dönem de çantamız da hazırladık. Artık minik koalanın gelmesini bekliyoruz. Ekim de bitiriyor anneler sıra bize mi geliyor yanii 🤩 Kasım sonu Aralık başı anneler durumlarınız nasıl bakalım herşeyiniz tam mı 34+2 🙏🏻🧿
Sedefavc Nurklc38 sanırım aralığın ilk günleri doktor günümü verir gibi 33e giriyorum bu hafta 😊 herşey hazır tek çantamı hazirlamadim daha.
Sevinc-Berke Nurklc38 Bizimde hiç bir eksiğimiz yok herşey tamam çok şükür 2nci gebeliğim 31+6 hamileyim bende 34 35 haftalık olunca hastane çantasını hazır edeceğim insAllah o zamanlardada doktormuz gün vermiş olur heralde sezaryan için gün saymaya başlarız hayırlısıyla ♥️👣😍
darkparadise Ayy 36+6 yız daha biz doğurmadıkkk 😂😂😂 artık doğuralım sıra size gelsin gerçekten sabredecek gücümde kalmadı 😁
alparslanannesii1661 Nurklc38 inan bende bugun hazirlarken cantami öyle farkli duygular icindeydim ki ne zaman dogacak diye sabirsizlaniyorum sürekli 🙈 sen humana falan koydunmu cantana rezene nescafe vs
Nurklc38 Sedefavc Bana verdii aslında normal olursa Aralık 7 de alıcam seni dedi ama geçen hafta kontrol de erken doğum riski çıkmıştı 3 hafta sonra gel o zaman belki erken alırım demişti yani bakalım bu gidişimde tam net olcak
Nurklc38 alparslanannesii1661 humana koymadım canım. Bebek maması da koymadım doktorum izin vermiyor 😂🤦🏼♂️ Nescafe koydum doğumdan sonra iyi geliyormuş ama sütlü köpüklü koydum olur mu acaba Hahahaha
Sedefavc Nurklc38 ki eğer 37haftanin içinde alırsa da kasımın son haftasına denk geliyor benim bakalım cumartesi kontrolüm var
alparslanannesii1661 Nurklc38 ben utanmasam white chocolate mocha atacaktim ahahahhajahahahaha oylede keyfime düşkünüm 😂😂 dedim hastane odasinda icerim belki normal sade kahve koydum ama bebek mamasi bende koymadım ihtiyac olursa aliriz diye😂
Nurklc38 alparslanannesii1661 sade koymadım ya orda yapamam diye sıcak su bulurum illaki diye evde sütlü nescafe vardı onu koydum 2 paket işte bide evim hastaneye yakın diye çok doldurmadım çantamı birşeye ihtiyaç olursa eşim hemen alır evden diye. Bebek mamasına doktorum izin vermedi alıştırma hemen süte belki sütün gelicek gelmezse bi yolunu buluruz mamaya hemen alışmasın bebek dedi bende koymadım almadım da
alparslanannesii1661 Nurklc38 bende cok uzak hastaneye diye ne gelirse koydum gidio gelmek zor olur diye ama saglikla gelsin bebeklerimiz gerisi hallolur heyecanim dorukta 🥰
Nurklc38 Sevinc-Berke Seninki sezeryansa 2. Gebelikse gün alırsın :) benim ilk gebelik normal mı sezaryen mı belli değil normal düşünuyoruz bakalım ne olcak :)
Sevinc-Berke Nurklc38 Evet sezaryanım ben canım gün verecek ☺️ hayırlısı olsun hakkında sagsalim al minnosunu kucağına insAllah 🎀🤰🏻🌸
Nurklc38 alparslanannesii1661 Aynen öyle sağlıkla gelsinler ilk gebelik sanırım sende benim gibi heyecanlısın 🥰 Valla 2 dakika sürmüyor ev hastane arası eşimde de araba var birşeye ihtiyaç olur hemen gidip alır diye doldurmadım gerek duymadım
alparslanannesii1661 Nurklc38 evet ilk canım benimde ınanilmaz heyecanlıyim ve her anin kiymetini bilmeye çalışıyorum ne yalan söyleyeyim çünkü bir kere yasicaz bir kere olacak diye🥰
Nurklc38 alparslanannesii1661 Aynen öyle her an mutluluk heyecan verici. Hiç birşeyi sonra yaparım diye kenara atmıyorum. Herseyin en güzelini yapmaya çalışıyorum nede olsa ilkimiz heyecanlı oluyor 😊