Masalminik Kızlar durup durup ağlamam geliyor 32 haftalık hamileyim. Şükür büyük bir problemim yok ama ufak tefek şeyler bile aklıma takılıp duruyor habire ağlamak istiyorum içim sıkılıyor. Sizlerde de öyle mi ?
alparslanannesii1661 Masalminik 36 haftadan bildiriyorum sabah bogazim cok agriyo diye agladim kocam hic bogaz agrisindan aglayan görmedim ben dedi 36 haftalik hamile boğazı agriyan sen nerde gorecen diye biraz daha ağladım
efesmom Masalminik 34 haftalığım bende aynıyım genelde de doğumdan korktuğumu bahane ediyorum biri sorunca 🤷♀️
Acemi_anne61 Masalminik benimde böyle bütün dünyanın yükü omzumda gibi hâlbuki birşey de yok yani aynı hayat ağlasam rahatlicam
Masalminik alparslanannesii1661 yeter ki bir bahane olsun ağlamaya. Resmen o moda geçtik. Çok geçmiş olsun bu arada
Cotanakk Günde üç öğün ağlamazsam kendime gelemiyorum 20 haftalık hamileyim her şeye ağlıyorum ve çok alınganlaştım
Masalminik Cotanakk yaaa alınganlık da oluyormuş bir yandan o bende yok anca dilim uzadı en ufak şeyde millete carlıyorum çok ayıp 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Masalminik efesmom doğru soranlara da ne diyeceğimizi şaşırıyoruz. Şimdiden böyleysek lohusalıkta nasıl olacağız acaba 🥺🥺
Masalminik Acemi_anne61 önceden olsa oturup ağlar belki rahatlardım ama şimdi ağlasam da yavrumu üzüyorum diye daha çok üzülüyorum. Kendi kendime stres yaratıyorum
Esrammm22 Ben de çok ağlamaya başladım 2 çocuğa eve kocaya ve kendime nasıl yetişcem diye düşünüp düşünüp ağlıyorum😭
Masalminik Esrammm22 yaaa bir de kafada düşünüp durmak var. Halbuki öyle de güzel altından kalkarsınız ki. Ama işte hep eziyetimiz kendimize 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
alparslanannesii1661 Masalminik çok teşekkür ederim 🌼 cok alingan oldum sürekli düşünüyorum nasil olacak falan diye gerçekten cok baska bisey🙏
Masalminik alparslanannesii1661 kafaya takılacak şey biter mi? Ben de maddiyatı düşünüyorum geriliyorum kaynanamı düşünüyorum geriliyorum kendi annemi bile düşündükçe geriliyorum. Offf yoruldum valla
alparslanannesii1661 Masalminik aaa kiz sen kendine hayati zehir ediyosun bi sakin ol hepsinden önce bebeginle yasayacagin güzel günlere odaklan bir kere yaşayacaksın çünkü onlarin hepsini sonrada düşünürsün bol bol insirah suresi oku
Masalminik alparslanannesii1661 çok haklısın ama işte kendimi düşünürken buluyorum hep. Okuyayım valla çok teşekkür ederim ☺️ ferahlık olsun içime
alparslanannesii1661 Masalminik bebeğine üfle bol bol unutma neye üzülürsen oda etkilenir kaynana anne hepsi her zaman varlar ama o sadece 9 ay senin karninda 🌼♥️
Masalminik alparslanannesii1661 ayyy çok doğru gerçekten. Yavrumla tek bedende kaç günümüz kaldı ki. Doya doya yaşamak lazım 👍👍👍