ElifMetehan Merhaba 🤗🤗 ben 23+2 haftalık hamileyim. Diş iltihabı yüzünden doktor bana AUGMENTIN adlı antibiyotigi verdi kullanan varmi bir sıkıntı oldu mu acaba
Agg0207 ElifMetehan ben kullandım onu canım ilk aylarda kullandım hemde 5. Haftamda hiçbişey olmadı ama sen yinede doktoruna sor
Ciqdem Ben diş için değil ama hem kanımda hem idrarımda enfeksiyon problemi var hamileliğimin başından beri sürekli antibiyotik alıyorum