Hlary Merhaba kızlar, bugün akşam üzeri iki tane cennet hurması yedim ama çok soğuktu. Yedikten biraz zaman sonra karnım şişti ve ağrı girdi. Tam bir gaz sıkışması.. kıvrandırıyor. 8+2 deyiz ilaçta almıyorum. Böyle olanlar ne yapıyor nasıl geçiyor ?
Delicesareti Hlary ayaklarına sıcak su torbası koy canım eğer torba yoksa bi kavanozun içine koy sıcak suyu anında etki ediyo yani bana çok iyi geliyo inş sanada fayda eder
KUBRA3468 Hlary sıcak bisyler iç üstünü ort dinlen soğuk içtiğin için olmuş olabilir ama aklımda kalmasın diyosan doktorunu arayip bı danış
Hlary Yagmur00 yani senin bünyene dokunmamıştır bana dokunmuştur. Gaz sıkışmasına tavsiyen varsa harika olur
Kvsvs Hlary Ilık duuşş ardındanda battaniyeye sarılıp cenin pozisyonunda yat,arada bir ıkındığında muhakkak çıkar 😂😂
Hlary KUBRA3468 konuştum, büyük ihtimalle gaz sancısı olduğunu söyledi ve sıcak tutmam gerektiğini söyledi. Ne yaptıysam fayda etmedi inşallah yarına geçer
Zuzuuss Secde pozisyonu gaza iyi geliyor şort sıvazlaması da yürüyüş de bunlar çok iyi geliyor karnın da büyütmediğini için zorlanmazsın kimyon muydu gaza iyi gelen internetten bak allahım gaz sancısı çok zor geçmiş olsun dikkat et kendine