Merhaba güzel anneler, karantinam bugün doldu yarın özgürüm nasipse🙏🏻 Size şunu sormak istiyorum. Covid karantina süresi dolduktan sonra tekrar test yaptırmak lüzumunda bulundunuz mu? Şükür iyileştiğini düşünüyorum ve o hastalık ortamına tekrar girmek istemiyorum . Bir de covid geçirdikten sonra aşı olanlar kaç ay sonra aşı oldu? Malum antikorların 3 ay koruduğu söyleniyor. Doğruluk payı var mı bilmiyorum. Aşı da 3 ay koruyuculuğu var diyorlar. Aralık gibi yaptırsam 2 doz Ocak gibi olsa Doğuma 3 ayım kalacak . Nisa’n sonu nasipse Doğumum olacak 🙏🏻antikorlu korunaklı olmak Daha güvenilir . Bu arada 14 haftalık hamileyim. Sevgiler 🌸🌼