tubahamza Kızlar iyi akşamlar 25 haftalık oldum sürekli doktor değiştirdim hiç içime sinen doktor olmadı @.güler yüzlü,işinde titiz,dikkatli,bilgi veren memnun kaldığınız doktor önerisi bekliyorum lütfen.Gaziosmanpaşa bölgesi için.
tatliayminaninannesi tubahamza İstinye üni hastanesi medical park Emrah Kızıldağ ❤️ Bir kere git birdaha vazgeçemezsin doktor gibi değil abi gibi birisi😅
Melos12 tubahamza medical park Emrah Kızıldağ çok iyi bi doktor insana yaklaşımı doktor olarak değilde bi abi kardeş gibi
tubahamza Adilegnz11 dlkplt işinde iyi bir doktor ama Elektirik alamadım bu doktordan 2-3 defa güttim suratsız geldi bana
tubahamza tatliayminaninannesi bu doktorun adını çok duydum ama denemedim aklımda ilk sıralara yazıyorum canım den onamı gidiyorsun kaç haftalıksın
dlkplt tubahamza öyle biri değil aslında ben yıllardır gidiyorum ama kimya meselesi tabi, siz bilirsiniz o zaman 😊
tatliayminaninannesi tubahamza ben 39+2 haftalığım 🥰 yurtdışında yaşıyorum o yüzden sürekli gidemiyorum Emrah doktora ama hamileliğim boyunca her Türkiye’ye gittiğimde ilk işim onun yanına gitmek oldu😊 çok iyi bilgili gerçekten tüm sorularıma onda yanıt bulabildim
Adilegnz11 tubahamza evet canım gayet işini düzgün yapan bır doktor bayan olduğu için daha rahat edıyorum anlatıyor detaylı özel olmasına rağmen asla gereksız tahlıl gibi şeyler istemıyor gerekeni yaptığını düşünüyorum denemeni tavsiye ederım ayrıca Avrasya’da kadın doğum en ıyı kalabalık olan doktor 6 haftalığım suan daha önceside var ondan devam edıyorum ☺️
Melos12 tubahamza 10 haftalığım 4. Haftadan 8. Haftaya kadar her hafta çağırdı sonra 3 haftada bir dedi vede bu hafta muayene ücreti ödediysen kesinlikle birdahaki haftaya kontrol ücretsiz diye çağırıyor oğlumda tanımıyordum Emrah beyi ama keşke tanısaymışım çok iyi sıcak kanlı konuşkan
Ozlemarslnn tubahamza her ay çağırıyordu üçretsiz hakkın oldugunuda her zaman hatırlatıyor sağolsun :) doğumumu orda yapıcakdım 8 bin fiyat verdiler gereksiz pahalı geldi Emrah hoca bile annem beni evde doğurmuş dedi güldü 😀 doğumumu esenler avicennada yapıcam en son 3 bindi bilginiz olsun :)
tubahamza Ozlemarslnn siz Emrah beye gidiyordunuz doğuma yakın hastane mi değiştirdiniz kafam karıştı?😇
Ozlemarslnn tubahamza evet 2 doktora gittim en başından beri kontrollerimi Emrah hocada yaptırdım testleri İbrahim hocada doğum içinde fiyat pahalı geldi İbrahim hocayı tercih ettim