Merhaba hanımlar iyi geceler ❤️ Ben 26 haftalık hamileyim Ankara şehir hastanesine gidiyorum kontroller için memnunumda doğumu da orda yapmak istiyorum ama hiç bir bilgim yok benim gibi giden var mı oraya bilgisi olan ya da yakın zamanda doğum yapan odalar nasıl ilgileniyorlar mı refakatçi alıyorlar mı almıyorlar diye duydum biraz üzüldüm o açıdan ilk gebeliğim nasıl yapıcam tek başıma hiç değilse eşim olabilse yanımda korkuyorum çünkü bilgisi olan lütfen yazsın😟