Merhaba buraya yazdıklarınızın birebir aynısını daha dün gece yaşadım. Şüphelenip acile gittim nolur nolmaz en azından içim rahat etsin diye. Acilde kan ve idrar tahlili yapıldı ve zehirlenme çıktı. İki tane serum verdiler. Bir de antibiyotik ve mide bulantısı için ilaç. Benim içim rahat etmedi ilaçları da doktoruma sormadan kullanmak istemedim. Çok şükür bebek iyi bende bugün düne nazaran daha iyiyim. Ama etkisini atması bir haftayı bulurmuş. Doktorum antibiyotiği de kullanmamamı söyledi. Bence sizde bir acile gidin ne olur ne olmaz en azından içiniz rahat eder. İnşallah bir şeyiniz yoktur.🌸