Karanfill Bebeğim son adet gününe göre tam zamanında doğdu. Yani 40+0 da. Hastaneden verdikleri doğum raporunda 39+0 yazıyor. Şimdi ben atak hesaplamasında son adet günüme göre mi yoksa doğum raporunda yazana göre mi hesap yapmalıyım
Sedefavc Karanfill bence bunu hastaneye sormalisin neden öyle yazdılar ki adet tarihine göre 40da doğum gerçekleşti