Kızlar 17 haftalığım. ekim 19 una randevum vardı doktora gittim ultrasonla bebeğimizi gördük kontrolümüzü olduk şükür. Eşim askere gitti geçen hafta. Yarın yine doktora git görün bebek nasılmış dedi, merak ediyor sanırım uzakta kaldığı İçin. Sizce zararı olur mu hem bana hem bebeğe ultrasona sık girmek. Radyasyon sonuçta bilemedim sizede sormak istedim