Merhaba hanımlar, 30 haftalık gebeyim şimdiye kadar Zeynep Kamil Hast. gidiyordum önerilen özelden bi hekime gidebilirim ama yine de kaydım olsun terslik vs. olur diye evime yakın devlet hastanesine gideyim diyorum. Okmeydanında randevu bulamıyordum şimdilik 32. Hafta için bulabildim. Başından beri burada takipli ya da doğumunu yapmış/yapacak olan var mı? Şimdiden teşekkürler 🙋🏼♀️