umrnkla Merhaba kızlar 5+2 deyiz kese oluşmuş kalp atışını ne zaman duyarım siz kaçıncı haftalarda duydunuz🙏
MinikMucizeninAnnesi 5+0 kese gördüm,6+3te kalp atışı duyduk 😍 Şuanda 29+6yız. Rabbim şimdiden kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤩