zgeznur Gebeliği boyunca şeker yüklemesi yaptrmayan var mı ? Doğuuran kişiler zararını görmüş mü. 33 cü haftama girdm yaptrmadm hala. Dr m gerek yok demişti açlık sekeri yaptrmstm sadece. Bu haftadan sonrada yapılırmı
Yagmr05 zgeznur başkasına zararı olmaz size olur yada size olmaz ona olur bence biraz kişisel bi olay bu ama vaktiniz geçti yapılmaz sanırım suan
gonulcelen zgeznur yaptırdığınız da sıkıntı çıkacak diye bir kural yok ama şeker çıkmayacağı içinde net birşey söylemekte imkansız. 24.27 hafta arası demişti doktorum ama her zman yapılır mı bilemedim.
Ozlemm zgeznur bir hafta boyunca aclik tokluk sekeri baktirin. Eger yuksek cikarsa ona gore dikkat edersiniz..
gonulcelen zgeznur zaten allah korusun şekeriniz varsa suan da bile bazı belirtiler çıkabilirdi suyunuz artabilir hızlı kilo alma veya kilo verme yada bebeğinizde hızlı büyüme bu tarz sıkıntınız oldu mu? Neden pişlmanlık duydunuz acaba?
Emel29 zgeznur şeker yüklemesi bende yaptırmadım 36+5im çaramba günü yaptırcam tekrar açlık tokluk testini