Smileyy kızlar 6+3 üm tuvalete girdiğimde kendi akıntımla beraber hafif kırmızımsı bi akıntı geldi korkmalı mıyım 😞 başına gelen oldu mu?
Babydream Smileyy korkma endişelenme canım, yerleşme kanaması da olabilir. Ama doktora gitmende fayda var çünkü düşük tehkilen vs olabilir haftan daha çok küçük çünkü. Ama strese girme
mucizegebelik6 Smileyy benimde oldu o hafta. Proluton deport igne yaptı sonrasında da devam ettik korkma ama gitmen gerekir doktora ve alttan baktırma yakın bi özel varsa oraya git devlette cok hareket edersin Allah korusun bisi olmasın
Msl_ege Smileyy benimde öyle oldu ; gün önce , hastaneye gittim içerde kanama alanı varmış düşük tehlikesi , iğne yaptılar progestan başladım . bekleme bence git hemen