Merhaba kızlar bugun randevum vardı doktora gittim bebeyimin ayakları uzun muş dediler kızım olucak 23 hafta oldum bugun sorduk bu kotü birşey mi hayır dediler örnek verdiler meselya manken gibi kız olabilirmiş falan dediler başka biri boyle birşey yaşadı mı? Ayakları meselya 1 hafta ileri buyuyor dediler ama yinede detaylı ultrasona gondericekler ikinciye durumu takip etmek için