Sblesma Kızlar merhaba gün içinde bir kaç kez sancım oluyor bazen rahimde bir sızı sizlerdede oluyormu normal midir
mucizegebelik6 Sblesma bende de oluyo önceleri olmuyordu rahim büyüyor yukarı doğru çıktıkça rahimde agri batma vs normal diyor doktor