Kerem_mom Gümüş kapak ve krem aldım ama henüz kullanmadım ama baya araştırdım yani umarım bana da iyi gelir
demirmommm Kerem_mom evet korktuğum şeylerden biri bu ondan karar veremedim markasına da çok pahalılar da var ucuzlar da farkı ne acaba
Gul-2407 İlk bebeğimde kalkanda kullandım bütün kremleri de kullandım ama meme ucu yarama çare olmadı sonuç emziremedim ama ikincide ahdım var emzireceğim inşallah o yüzden gümüş kapak almayı planlıyorum ..gümüşün yara iyileştirici özelliğinden dolayı
demirmommm Gul-2407 kremden çok kalkan yada kapak öneriyorlar aslında ama marka olarak hangisi iyi bilemiyorum. Gümüşün iyileştirici özelliği var doğru aslında bu yüzden gümüş kapak daha mantıklı