Hanımlar son zamanlarda aşırı yıprandığını hissediyorum, kafamda bir sürü olumsuz düşünceler, kendimi toparlayamıyorum, herkese yetiyor ama kendime üretemiyorum. Bu nedenle destek almak istiyorum. İyi bir psikolog ile görüşmek istiyorum. Deneyimi yada önerisi olan var mı ?