Tugcebrtc1 28+3 günlük hamileyim bebeğimin haraketlerini 3 gündür hissetmiyorum geçen haftalarda göbeğime vurduğum zaman tepki veriyordu ama 3 gündür hiç birşey yok normal midir bu durum 1 hafta önce falan doktor kontrolüm vardı gayet iyi demişti doktorum
Flyderndkk Tugcebrtc1 3 gündür hissetmiyorum diyorsun mutlaka doktora git hemen. Allah korusun ya. Git bebeğini gör için rahat etsin
Ozlem2904 Genelde bu haftalarda bebekler uyku duzeni olusturuyo ama o rutinide sziinde alismaniz gerekir coktan. Yani bebeginiz hangi saatlerde daha haraketli hangi saatlerde daha az bilirsiniz. Mutlaka b dr muaynesine gidin
ilkbaharr Bugün gittim doktora az hissediyorum iki gündür diye doktor normaldir dedi. İki- üç saat boyunca tatlı yiyip dinledigin halde bir kere bile hareket etmezse o zaman gel dedi (27+3)
Esraelmas41 Tugcebrtc1 29 +2 yim sürekli hareket halinde yani 3 gün hissetmemek ne demek çok şaşırdım birkaç saat bile hareketsiz kalırsa doktora gidin ödüm kopardı benim herhalde
Sblut23 Esraelmas41 ay maşallah bende seninle aynı haftadayım günde 2 3 kere hareket ediyor benim oğlum
marbling10 Tugcebrtc1 Hemen acile gidin. Kadın doğum acilden giriş yapın lütfen. 3 gün çok ciddi bir süre. İnşallah sağlıklıdır ama çok korktum şu an.
emrbalayse Tugcebrtc1 doktora gidip bize de haber verin lütfen. Belki pozisyonundan dolayı hissetmiyor olabilirsiniz
greybrde Tugcebrtc1 27 de bende aynı sorunu yaşadım 30. Haftaya kadar hareket düzensizliğü normalmiş ama tabi benimki dürtükleyince hareket ediyodu gün içi hareketsizdi muhakkak bir muayne olun
Tugcebrtc1 Cansu4401 eşimi bekliyorum canım birazdan gelecek işten hemen gidicez çok sağol inşallah birley yoktur dua edin
Bebegimveben0811- Tugcebrtc1 canım hala hareket yok mu bi doktor sey demis 32 ye kadar günde 2 hareket bile yeterliymis sende sıfır hareket mi
1oguzannesi O haftalarda düzensiz olabiliyor ama azda olsa bir kıpırtı hareket hissetmen lazım 3 gün içinde inşallah hayırlı haberler ile dönersin mutlaka haber ver 🙏