Arkadaşlar 36+6 haftalık hamileyim şimdi ye kadar masal koyacam dedim benim ailem beğendi eşimin ailesi başlarda beğenmedi ama sonralarda bişe demediler şimdi eşim emin misin masal konusunda kararlı mısın dalga geçecekler felan dedi eşimin içine sinmedi beraber isim baktık asel e karar verdik bunu da benim ailem hiç beğenmedi masala alıştık o güzeldi felan dedi ( annem herşeyime maddi olarak çok destek oldu kayınvalidem daha 1 çorap almadı bebeğe onun için annemi kırmakta istemiyorum ) ne yapıcam bilmiyorm isim konusunda çok kararsızım offfff