Maman-M-E Busss_ özellikle uyurken hele . Nefes darlığı, sıcak basması, ağırlık, bebek kilo alıyor mudur endişesi….. gelse şu aralık artık
_hamisanne Busss_ aynen öyle inanki pencereyi açıyorum gece nefes alamıyorum bazen o yüzden usuttum aman üşütme çünkü o da çok zor
Busss_ Maman-M-E sormayın ne yiyeceğimi şaşırıyorum gündüzleri ona yarasın diye :) amaa ağırlasma çok kötü ne yatabiliyorsun ne kalkabiliyorsun hep dik moddayim bir de çok hareketliyim rahim kisalmasi denildi 3 haftadır yatıyorum daha da şiştim. Dert ediyordum şimdi çok şükür iyi olsun yatarım 😀
Gamzekvr Ben boza ve helva tuketiyorum. Maşallah faydasini ben değil,bebeğim görüyor. Sizde deneyebilirsiniz☺️Busss_
Maman-M-E Busss_ beni gören çok da kilo almamışsın diyor ama inanılmaz ağır hareket etmeye başladm, nefesim çıkmıyor 😄bana da geçen hafta bebeğin karın çevresi 4 hafta kadar geri dendi 🤦♀️🤦♀️ Ha gayret az kaldı diyorum kendi kendime
Busss_ Gamzekvr Helva ve tahin pekmez çok yemeye başladım ama boza da iyi fikir :) ahh Bi yürüme olsa da vefa bozmaya gitsem muz da iyi diyorlar ama ben tuketeniyirum fazla ananas duydum bir de :)
Busss_ Maman-M-E. Bende öyleydim sadece koca gobus var ve coksu içiyorum rahatlatıyor Allahın izniyle az kaldı analik şimdiden başlıyormuş :) Allahın izniyle sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım inşallah 🧡