Fatmasahn7 Hanımlar merhaba Ben 22+5 gebeyim bebeğim haftasına göre önden gidiyormuş şuan 790 gr çıkıyor doktor genetik de olabilir şekerin de olabilir diyo sizce normal mi bilginiz var mı bu konuda
Burcu_akbb Fatmasahn7 Bizde 22+4 Dün ayrıntılımız vardı 600 gr dedi dr Geçen haftalarda benimde 2 hafta önde diyordu Şimdi 1 hafta önde 23 gözüküyor ilerleyen zamanda Eşitlenir gibi çünkü birçok bebeğin öyle
FusunF Fatmasahn7 ailenizde kilolu var mı şeker de olabilir evet ama maşallah biraz fazla cıkmış haftasına göre benimki de 1 hafta önde gidiyor
Mrv1007 Fatmasahn7 benım de son kontrolde karın bölgesi 2 hafta ilerde çıktı, böyle devam ederse şeker yüklemeni erkene alırız biraz dedi doktorum. Umarım sorun yoktur sizde de bende de ☺️💕
Fatmasahn7 İlk gebeliğimde erken doğum yaşadım 22 haftalıkken 510 gramdı kaybettim Bu durumu yaşayınca şimdi en ufak şeye enndişe ediyorum ister istemez 🤦🏻♀️
Hhilall37 Fatmasahn7 benimde 22+5 bugun kontrolüm vardı 620 gr çıktı kızım. Genetik faktörlerden dolayı da bazen olabiliyor ya da bebeğin pozisyonuna göre de ölçüm değişebiliyor. Zamanı geldiğinde şeker yükleme testi yaptırırsınız içiniz rahat eder