Cok cekinerek yaziyorum gercekten aci cektigim icin yaziyorum bugun aksam besten beri ishal sancisi cekiyorum canim cok yaniyor kuru kuru bi agri giriyor karnima 39.Haftadayim dogum belirtisi olabilir mi yasayanlar var mi nasil gecer yardimci olabilir misiniz hastane 50dkk uzaklikta ilk mide bulantilariyla basladi yediklerimi hep kustum simdi birsey de yiyemiyorum midem de agriyor 😥😥