Gulonuz Kızlar bugyn kontrolüm vardı dr. En son ptesi kadar bekleyelim kendi sancını olmazsa suni yada sezeryan dedi . Bu akşam leke geldi pembemsi 2 kere ve adet sancım var acaba doğummu
AcarH Bizde 39+6yız bugün aynı şeyi doktorum bana da dedi😓 henüz 1 cm açılmam var pazartesiye kadar gelmezse pazartesi muayene edip ya sancıyla doğumu başlatırız ya da sezeryana alırım dedi😕 bugün çatıdan sonra kahverengi lekem geldi ama ağrı sancı yok
Gulonuz AcarH 5 kere çatı muaynesi oldum hiç leke gelmemişti canım . Muayaneden olduğunu sanmıyorum . 2 cm açıklığım vardı benimde ama bebek kanalda değildi
AcarH Gulonuz benimde 2. Çatı muayenem ama bunda zorladı biraz 😓 inşallah sağ Salim alabiliriz kucağımıza ne zaman doğuruyosun sorusundan da sezeryan yap geç diyenlerden de iyice sıkıldım 😀