Asli5560
Kızlar ben 16 haftalık hamileyim cinsiyetimizi kesin olarak öğrendik oğlum olucak nasipse ama isim konusunda kararsızım eşim babasının ismini vermek istiyo bende olur dedim Ömer babasının ismi ama yanına da bi isim istiyoruz ben asaf dedim o Halis olsun diyo bide annemler kayınpederinin ismi ben ona Ömer demem diyorlar zoruma gidiyo ne yapmalıyım bi fikir verir misiniz 🤷🏻♀️🤷🏻♀️