Merhaba…
Henüz normal mi sezeryan mi doğum olacak bilmiyorum 34 haftadayiz doktorum 37de inşallah bir yorum yapacak diye bekliyorum şuan için sen ne istersen o olur diyor ve normal istiyorum ama kısmet.
Doğumdan sonra normal/sezeryan toplamasi için hemen korse giyilmeli mi yada korse yerine toparlayıcı tayt giyilse aynı etkiyi verir mi?
Korse veya toparlayıcı tayt alan var mıdır varsa tecrübelerini paylaşabilir mi?