Hamilelikte 4. Aydaym. Ben 4. Doz aşımı oldum pazar günü itibariyle😁 kol agrisi ve hafif kirginlik disinda sorun yok onlar da 2. Gün birden buhar olup ucuyor. İlk 2 aşı sinovac olmustu ocak ayinda o yuzden biontech inde 2 doza tamamla dedi dr. Bende saglik calisani olarak doktorlarimiza güveniyorum