Melikezturk canim.persembeyse yumurtlama günün muhtemelen 14. 15.gunse daha adet olmana 1 hafta falan vardir dimi? yani 28 gunde falan adet oldgunu varsayarsak. bu kadar erken hamilelik belirtisi olmasi cok zor. belki hala yumurtlama donemindesindr. gec yumurtlamis da olabilirsin. o akinti yumurtlama zamani belirtisi ayni zamanda biliyosun. cunku ne kdr takip edersen et belki erken belki geç yumurtladgmiz zamanlar oluyo. adet olana kdr iliskiye devam edin. doktora gitmen icin de cok erken. adetin geciksin sonra test yap. seni cok iyi anliyorm bende hep kendimi dinler dururdm ama cok dinleme. insallah en kisa surede hamile kalirsin.