Çok üzüldüm çok güzel bir kızmış. Kimileri aldatildi diyor kimileri oğlan anne tarafını çok tuttu için intihar diyor. 20 günlük hamileymiş kendisini bile haberi yokmuş otopside cikmis. En çok ona üzüldüm ben belki haberi olsa intihar etmezdi. Ama kocasının öldürdüğünü düşünmüyorum abisi ondan şüpheleniyorum ama öyle değil bence.