Mucizemm0101 Merhaba arkadaşlar Canım akşam akşam çok pis içinde krema olan bir tatlı çekti. Krema zararlı mı yiyen varmı
Pastaneusuluislakkek Mucizemm0101 ben hiçbir şeyden sakınmadım valla, hergün yemedikten sonra ucunda ölüm yok diye düşünüyorum.
o1anneadayi Yagmur00 ay zararlı mı gerçekten ben kremalı makarna yapıyorum trilice falan yapıp yiyorum daha bu hafta yaptım ikisini de korktum suan bisey olur mu ki
Mucizemm0101 Pastaneusuluislakkek bende çoğu şeyi yerim de krema için kötü şeyler duydum yinede sorayım dedim teşekkürler 🌸