Hayalim38 Planlı sezaryan olduğu için 24 Mart dedi doktorumuz nasip olursa inşallah🤲 oğlumuz olacağını öğrendiğim gün 16.haftada yani battaniyeleri o kıyafetlerini biraz biraz aldık zaten çok kıyafet almak istemiyorum şimdilik ilkten tecrübe oldu hemen büyüyorlar giyemiyorlar bile🤭bebek arabamızı ve beşiğimizide 2 gün önce aldık 💙hala ufak ufak eksikler var ama doğuma daha çok var yapılır hepsi 🤭
EEbruliiiii Tahmini 9 mart bu hafta oda bebek arabası gibi alışverişi yapmayı planlıyoruz. Kıyafet olayı biteli çok oldu🙈
adsmom EEbruliiiii aynıyıııızz 9 mart :) Oda siparişini dün verdim. Yarın da bebek arabası bakacağız, gittikçe fiyatlar artıyor :(((
EEbruliiiii adsmom evet fiyatlar coşmuş e bebekte hediye çeki veriyorlar diye alalım dedik bugün beğendiğimiz hiçbir ürün kalmamıştı.
hilalmevsim_3467 narlinco Tahmini doğum 13 Mart görünüyo ama sezeryan olacağı için şubat sonu olablir 😊 Bikaç parça bişey aldım sadece detaylıdan sonra bir bir almayı düşünüyorum bakalım 🤗
adsmom Susambebis benim de bebeğin odası kedimin odası ne yapacağız diye kara kara düşünüyoruz, babynest falan almıştım kedim yatıyo kendine aldık sanıyo 🥲🥲 hiç kıyamıyorum ona da.
Susambebis adsmom bende iki taneler ikincisi bana geldiğinde çok ufaktı hep birlikte uyuyoruz bebek doğumca nasıl ayrılıcaz bilmiyorum ağlıyor ayrı kalmak istemiyor 🥲 ikinciyi alırsınız bu gidişle🤣
Bifat1 Bizimse Şubat sonu Mart başı 💕🌸22+2 haftalığız bizim haftalarda olupta hareketlerini net hissetmeyen var mıııııı??
Taha100111 Bifat1 ben seyirme gibi hissediyorm sürekli hareket ediyor arada bir duruyor bu aralar azaldı tabi hareketleri
Mrv1007 Polenpolen52 hafif kalın, mevsimlik şeyleri 0-3 aldım nisanda falan yine serin olur hava giyer diye, kolsuz yaZlık şeyleri de 3-6 aldım. 0-3 çok almayacağım doguma yakın biraz daha alırım, belki iri falan olur bebek 0-3ler ufacık cok komik 😂😂💕💕
adsmom Susambebis kesin alırız da bakalım ne zaman 😅 biz de birlikte uyuyoruz yavaş yavaş ayırmaya çalışıyorum ama kapının önünde ağlıyor öyle yapınca da 🥲 bir de kedimiz çok yaramaz ve ısıran bir kedi. zor günler bizi bekliyor çok kıskanacağına eminim. İnşallah iyi anlaşırlar da kardeş kardeş büyürler 🐣
Cotanakk Tahmini doğum tarihi Mart başı ama hayırlısı doktorum hiç bana bu tarihte doğurursun falan demedi ben detaylı ultrason raporunda gördüm tarihi :))
Susambebis adsmom tuvaletini nerede tutuyorsun canım ben onuda dert editorum odalarındaki cam büyüktü dalarında duruyodud🤣
adsmom Susambebis evimiz dubleks biraz onun avantajı var üst kattaki banyoda duruyor. Düşünmekte çok haklısın hele çocuk hareketlendiğinde neler olur diye şimdiden dert ediyorum ben de 😅
Ece003 adsmom benimde son gün 9 Mart bizde oda aldık bekliyoruz ne kadar aynıyız kız mı erkek mi bizim erkek 🥰
Eksimtrakk Durununannesi46 bizim de 28 mart son inşallah kızımın doğması için.☺️ Ben de sizin gibi düşünüyorum ayrıntılı ultrasondan sonra kapsamlı alışverişe başlayacağım inşallah. 🤗