narlinco 3. Gebeliğim henüz hissetmeye başlamadım 🤷♀️ Diğer hamileliklerimde erken hissetmiştim. Aslında bunuda erken hissettim ama 1-2 kez, sonrası gelmedi biraz endişelenmiyor değilim. Cinsiyetini de göstermedi cumartesi günü kontrole gidicem bakalım öğrenebilecek miyim