Guzelseyler Aynısını bende yaşadım, normal doğum diye sabah erkenden yatışım yapıldı 8de başlanıldı suni sancıya akşam 8e kadar neler yaptılar neler bana zorla suyumu patlattılar değişik değişik hemşireler gelip parmak attilar açılma yok diye orayı yırttılar. Bebek kaç saat susuz kaldı sancı yok ikinma hissi yok zorla çatala alıp 2 yandan karnıma bastıra bastıra doğurtmaya çalıştılar Allah belalarini versin uzak durun suni sancıdan vallahi billahi kendi sancınızı bekleyin yok bana da bebek büyük beklersen zaten sezeryan olmalısın dediler ne iri bebekler doğuranlar var normal korkutuyorlar resmen boş yere. Herneyse 12 saat sonunda ben bittim artık bağırmaktan ağlamaktan boş yere kendiliğimden sancı yokken ıkınmaktan.
Sonunda indim artık çataldan doğurmuyom dedim çocuk mocuk yok ikinma da yok doğum da yok dedim hemen beni sezeryana alın daha fazla acı çekmek istemiyorum dedim ilk başta karşı koydu doktorum fakat ters yaptım baya kabul etti artık. Genel bayiltildim çünkü bitmiştim artık sabah gelen herkes doğurdu gitti bi ben kalmıştım, ve dogumhanenin kapısı ailemle doluydu hepsi şahit oldu akşama kada bağırmama inlememe rabbim kimseye çektirmesin uzun oldu hakkınızı helal edin anlatırken bile o güne gittim çok kötü oldum 🥺