Asyaveannesi36 Belfam dilekçe değil ki hastaneden 24 haftalık hamile raporu alıp çalıştığınız kuruma veriyorsunuz ben öyle yaptım 5 haftadır evdeyim
Esmakorkmaz Aylinsertsu 24. Haftada devlette çalışanlar izne çıkabiliyor diye biliyorum. Özel sektörde 32. Haftada rapor alıp ayrılabiliyoruz.
Asyaveannesi36 Belfam hmm sizin ki farklı bir prosedür demekki bana sadece 24.haftamda olduğuma dair doktor kaşeli rapor istendi ☺️